خرید و قیمت جرثقیل ویتال چینی درجه یک

موجود

جرثقیل 0.5 تن تا 20 تن در اندازه های 3متری و 6متری

Add to Wishlist
Add to Wishlist
مقایسه

جرثقیل دستی از نوع زنجیری از نوع دو کاره با اتصال به سقف از طریق قلاب و اتصال از پایین با بار ، توسط قلابی دیگر قابلیت بلند کردن و حمل و جابجایی بار را فراهم می کند.

جرثقیل های دستی قیمت پایینتر و مناسب تری نسبت به جرثقیل های برقی و بادی دارند

جرثقیل های دستی بسیار وزن کم و قابل حمل هستند به صورتی که در برخی موارد وزن آنها به زیر 4 کیلوگرم می رسد.

جرثقیل ها و جرثقیل های دستی امروزه یکی از مهم ترین ابزار های حمل و جابه جایی بار در صنایع مختلف به حساب می آیند از کارگاه های صنعتی کوچک گرفته تا تعمیرگاه های ماشین ها و حتی کارگاه های صنعتی و کارخانجات در خیلی از بخش ها از این جرثقیل های دستی استفاده می کنند.

جرثقیل دستی یا چین بلاک دستی در دنیای امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا همه محصولات تولید شده و سپس انبار شده باید با تجهیزات بارگیری جا به شده و به دست مشتری برسند به همین جهت لوازم بارگیری در کانون توجه تولید کنندگان، انبار داران و مشاغل خدماتی همانند مکانیک ها هستند جرثقیل دستی یا چین بلاک دستی یکی از مهم ترین محصولات این دسته است که در ادامه خواهیم گفت چرا طرفداران زیادی را داراست.

 

قیمت جرثقیل دستی کارگاهی

امروزه به دلیل خوشنام بودن برخی برند ها در زمینه تولید جرثقیل مانند برند های ویتال، کیتو و… طرح های مشابه زیادی از روی این جرثقیل ها ساخته و روانه بازار شده است که باید حتما توجه داشته باشید که با خرید از مرکز معتبر و تخصصی این ابزار دچار مشکل نشوید، شما می توانید به راحتی با یک تماس تلفنی و یا پیام از قیمت محصولات ما مطلع شده و در صورت رضایت اقدام به خرید نمائید.

اجزای تشکیل دهنده چین بلاک

به طور کلی جرثقیل زنجیری دستی از سه بخش تشکیل شده است:
زنجیر
قلاب
محفظه اصلی جرثقیل
در یک سر زنجیر قلاب وجود دارد که به این گونه طراحی شده است که جسم مورد نظر برای بلند کردن به آن متصل میشود و سپس ادامه زنجیر به درون محفظه میرود که در آنجا با مکانیزم مخصوص به خود با استفاده از بلبرینگ و.. از طرف دیگر محفظه زنجیر خارج شده که محل کشیدن زنجیر است. با کشیدن زنجیر از طرف دیگر کم کم جسم بالا آمده و بدین روش است که عمل لیفت صورت می پذیرد.

انواع چین بلاک دستی کوچک

فروش جرثقیل های دستی در دو نوع چین بلاک بلبرینگی و چین بلاک شفتی در بازار انجام می شود که هر کدام با توجه به نوع کار مورد نظر انتخاب و خرید و فروش می شوند. چین بلاک دستی بلبرینگی نوع پر استفاده تر است زیرا به نوعی طراحی شده است که استفاده از آن راحت تر بوده و مشکلی در استفاده با آن پیش نخواهد آمد. دسته بندی دیگری که میتوان در انواع جرثقیل دستی به آن اشاره کرد دسته بندی بر اساس برند است. برند های متفاوتی در حال عرضه جرثقیل دستی به بازار هستند.

نکات ایمنی در استفاده از انواع جرثقیل دستی سقفی

این موضوع را مد نظر داشته باشید ارتفاع نصب جرثقیل دستی کارگاهی به گونه ای نباشد که از ارتفاع مشخص شده بالاتر باشد زیرا ممکن است دچار حادثه شود. نکته دیگر و بسیار مهم در امر ایمتی نصب درست و مصمئن است از این موضوع اطمینان حاصل کنید که محل نصب قادر به تحمل وزن جسم حمل شده را داشته باشد. نکته دیگر این است که به هیچ وجه زیر جسم قرار نگیرید این کار بسیار ریسکی بوده و ممکن است شما را دچار حادثه کند.

فروش جرثقیل دستی کارگاهی

مزیت های استفاده از جرثقیل دستی کارگاهی کوچک

جرثقیل سقفی کوچک بوده و وزن آنها نیز کم است و در مقابل قادر به جا به جایی کالاهای چندین برابر وزن خود را دارا هستند. جرثقیل دستی قابل حمل است یعنی شما به راحتی میتوانید بعد از جا به جایی در یک محل آنرا باز کرده و به محل دیگری ببرید و عمل لیفت را در آنجا شروع کنید موضوع بسیار مهم و مزیت قابل استفاده دیگر نیاز نداشتن چین بلاک دستی سقفی به نیروی محرک خارجی است یعنی نه نیازی به نیروی الکتریسیته دارد نه روغن نه باد و… و فقط با نیروی مکانیکی دست قادر به انجام کار است.

پس استفاده از این محصول در مکان های دور افتاده و… نیز شدنی است. دیگر مزیت اصلی چین بلاک طول عمر بسیار بالا و استهلاک هزینه تعمیر پایین این جرثقیل ها است زیرا اگر جرثقیل برقی خراب شود هزینه تعمیر آن بسیار بالاتر از هزینه تعمیر جرثقیل دستی خواهد بود.
اگر بخواهیم اجزای جرثقیل دستی را دسته بندی کنیم می توانیم آن ها را به سه قسمت کلی زنجیرها ، قلاب ها و مکانیزم بالابر تقسیم کنیم. جرثقیل زنجیری دارای ۲ حلقه زنجیر دست و بار می باشد. زنجیر دستی به دور یک چرخ قرار گرفته در مکانیزم بالابر قرار دارد و دارای جایگاه ویژه برای دانه های زنجیر است که امکان چرخش آن را در زمان کشیدن زنجیر میسر می سازد.

نحوه کارکرد جرثقیل دستی

نحوه کارکرد جرثقیل دستی بسیار ساده می باشد به این نحوه که جرثقیل زنجیری همچون یک اهرم ساده از گیربکس و زنجیر چرخ دنده ها استفاده می کند، که با انتقال نیروی کوچک در فاصله ی زیاد می توان نیروی بزرگ را در فاصله ای کوتاه جابجا کرد.
برای بالا بردن بار و راه اندازی مکانیزم بالابر اپراتور باید زنجیر دستی را به سمت پایین بکشد. درون مکانیزم بالابر چندین زنجیره چرخ دنده وجود دارد که میتواند نیروی وارد شده را تا صدها برابر افزایش دهد و باعث بالابردن بارهایی تا چندین تن خواهد شد.

X

منو

خرید و قیمت جرثقیل ویتال چینی درجه یک