الماس تراشکاری زد سی سی CNMG 090308-SF ZCC

موجود

Add to Wishlist
Add to Wishlist
مقایسه

الماس تراشکاری یا اینسرت تراشکاری یکی از قطعات مهم در صنعت فلزکاری و CNC است. الماس صنعتی تراشکاری در واقع قطعه ای با سختی بسیار بالا ست که برای براده برداری و برش فلزات استفاده می شود. در واقع اینسرت ها به دلیل اینکه بر روی هلدر یا زیر بند در دستگاه های CNC بسته می شوند و وارد دستگاه می شوند اینسرت نامیده می شوند.

از سوی دیگر جنس این قطعات غالبا از الماس مصنوعی ( تنگستن کارباید ) است که دارای دمای ذوب بسیار بالا ، سختی چند برابر نسسبت به فلزاتی چون آهن و فولاد و خاصیت شکل پذیری و سختی در برابر سایش است. بنابراین هر دوی این نام ها کاملا رایج است.

الماس تراشکاری تنوع بسیار بالایی در شکل و اندازه و برند دارد.

انواع الماس تراشکاری :

  • الماس APKT
  • الماس DNMG
  • الماس برش
  • الماس SNMG
  • و سایر اشکال الماس

الماس ZCC :

الماس zcc یکی از برند های برتر در این رسته تخصصی است. البته zcc به جز الماس تراشکاری هلدر ، کف تراش ، مته و برقو نیز تولید می کند. اما در مجموع الماس zcc باعث مشهور شدن این مجموعه شده است. الماس های zcc از لحاظ کیفیت و تونع شرایط بسیار خوبی دارند از لحاظ قیمت جز قیمت های بالا در الماس های صنعتی طبقه بندی می شوند. و از لحاظ دقت و تلورانس نیز جزو بهترین الماس ها هستند.

خرید اینترنتی الماس تراشکاری (اینسرت)

الماس های تراشکاری بسیار متنوع و گوناگون هستند. مهم ترین بخش در انتخاب و خرید این محصولات اطلاع از جنس ، شکل و خواص الماس است.

البته هر الماس با کد های مشخصی نام گذاری می شود که از این کد ها می توان تمام اطلاعات را استخراج کرد و الماس مناسب را خرید. اما در باره قیمت باید به مسائلی دیگر مثل برند نیز دقت کرد الماس های برند های شناخته شده مثل zcc یا سندویک از قیمت و کیفیت بالا تری بر خوردار هستند.

X

منو

الماس تراشکاری زد سی سی CNMG 090308-SF ZCC